czwartek, 8 kwietnia 2010

Rozwiązanie problemów.

Naczynia Ronic okazały się rozwiązaniem moich problemów związanych z dietą. Ja nie muszę się katować specjalnie dietami a cała rodzina może jeść smacznie i zdrowo. Naczynia Ronic umożliwiają mi smażenie bez użycia tłuszczu czy oleju, więc potrawy są zdecydowanie zdrowsze. W komplecie który kupiłam są też parowniki glassgarsystem, które oczywiście służą do parowania potraw.
Wszystko zdrowo, a przede wszystkim smacznie. Wczorajszy obiad zrobiłam właśnie w glassgarsystemie. Kurczak, warzywa i ziemniaczki. Wszystko przyprawione włożyłam do szklanych naczyń, która postawiłam na garnku Ronic do którego uprzednio wlałam wodę. Obiad gotowy był w 20- 30 min. a co ciekawe na dole w naczyniu zrobił się bulion. Muszę pomyśleć co można z nim zrobić bo wydaje mi się, że mógłby to być dobry podkład pod zupę.
Mimo pokazu na którym byłam, nie do końca zdawałam sobie sprawę jak dużo nowych możliwości kulinarnych stwarzają naczynia Ronic. Czas, wygoda, energia, zdrowie, przede wszystkim to ostatnie.
Zaczyna się nowy rozdział mojego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz