środa, 21 kwietnia 2010

Robot Ronic

Piszę cały czas o naczyniach jakie są fajne a dopiero wczoraj trafiłam na stronę Robot Ronic, na której to użytkownicy wymieniają się przepisami kulinarnymi, przy których wykorzystanie robota Ronic wydaje się być może nie tyle niezbędne co bardzo pomocne. Rzeczywiście to urządzenie jest dużym ułatwieniem w kuchni i nie do końca zdawałam sobie sprawę z tego co można robić tym urządzeniem poza szatkowaniem i miksowaniem i ile narzędzi kuchennych zastępuje . Widziałam na pokazie niektóre czynności, które ten robot wykonuje, ale na stronie użytkowników dowiedziałam się o wielu innych przepisach i możliwościach które urozmaicą i pomogą mi w prowadzeniu mojej zdrowej kuchni.
Wczoraj zrobiłam zupę marchwiową z przepisu, który znalazłam na stronie i nie tylko chodzi o to, że bardzo nam wszystkim smakowała, ale również o zaoszczędzony czas, o który zawsze tak się martwiłam przy różnych dietach, których prowadzenie wymagało przygotowywanie specjalnych potraw.
Okazuje się, że przez zupełny przypadek nie tylko rozwiązały się moje wszystkie problemy związane z dietą ale także skrócił się czas jaki spędzam w kuchni:)
Moje samopoczucie też się poprawiło, bo co by nie powiedzieć każda dieta to ograniczenie
a człowiek nie lubi ograniczeń i spina się w sobie co powoduje niepotrzebny stres, tak więc teraz koniec stresów i problemów zawiązanych z dietami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz