poniedziałek, 22 marca 2010

W piątek zostałam zaproszona na pokaz naczyń Ronic, muszę przyznać, że byłam po raz pierwszy na takim pokazie ale bardzo mi się podobało. Rzeczowy prezenter opowiedział historię firmy Ronic, przekazał nam ogromną porcję wiedzy na temat zagrożeń płynących z niewłaściwego odżywiania i powiedział na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę podczas gotowania w naszych kuchniach i co może mieć negatywny wpływ na nasze zdrowie, oraz najważniejsze zaprezentował nam świetnego robota Ronic, oraz naczynia Ronic służące do beztłuszczowego przygotowywania potraw.
Najpierw w robocie w niesamowitym tempie przygotował nam zupę (dosłownie parę minut) a potem pokazywał jak robot robi inne rzeczy jak przygotowywanie ciasta, czy mielenie miesa.
Lepsze jednak jednak były naczynia Ronic.
Przygotował najpierw omlet (na patelni bez tłuszczu), usmażył kurczaka z kartoflami (bez używania tłuszczu ) i co zadziwiło mnie najbardziej upiekł ciasto w naczyniu, które stało na palniku, (bez użycia piekarnika).
Dałam się przekonać i kupiłam cały zestaw naczyń razem z robotem.
Już nie mogę się doczekać aż je dostanę i zacznę na nich gotować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz