środa, 20 października 2010

Znów nowość :)

Na nowym blogu Robot Ronic- przepisy kulinarne. Pojawiły się przepisy, uwaga na drinki. Tego jeszcze nie było i ja sama nawet bym na to nie wpadła żeby wykażystać robot kuchenny jako szejker, a przecież właśnie do tego nadaje się wyśmienicie i tak wczoraj zaczęłam eksperymenty, najpierw od...

Krwawej Mary gdzie wlałam do kuli 2/3 szklanki soku z pomidorów, 1/3 szklanki wódki, sok z cytryny, sos "WORCHESTER", sól i pieprz. Zmiksowałam, i podałam z lodem.

Drugi natomiast to ulubiony drink męża Manhattan, składa się on z 75 ml whisky, 25 ml vermutu.
Po wrzuceniu wszystkich składników do kuli należy dodać kilka kostek lodu i miksować ok. 20 sekund.

Przyznam, że to kolejne zaskoczenie, jak można wykorzystać mojego robota. Miłe zaskoczenie:)

Ciekawe co nowego pojawi się na temat zawiązany z robotem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz